آخرین اخبار
کد مطلب: 146945
پژوهشگر سياسي؛
اتفاقات اخير يک سناريو و سوء استفاده تاريخي / فرمول دشمن ايجاد ناامني در کشور است.
تاریخ انتشار : 1401/07/21 20:11:03
نمایش : 438
عسکري ارمندي: فرمول دشمن براي مقابله با محور مقاومت اين است که به جاي جنگ نظامي مستقيم که هزينه هاي زيادي دارد به هر طريقي با هدف ناامني از درون مردم را مقابل نظام قرار دهد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، محمد رضا عسکري ارمندي پژوهشگر مسائل سياسي در شهرستان لردگان پيرامون مسائل اخير در کشور طي يادداشتي اختصاصي گفت: آشوب، اغتشاش و ناامني درون جامعه اي يکي از ترفندهاي بزرگ اتاق فکر غربي با مشارکت صهيونيست ها و ديگر همراهان آنها بر عليه دولت و ملت هايي است که با تکيه بر توان داخلي مقابل آنها ايستادگي مي کنند. 

در واقع وقتي بر عليه کشوري همانند ايران طي بيش از ۴ دهه انواع تحريم هاي يکجانبه و همه جانبه وضع مي شود، انواع مختلف جنگ نظامي بر مردم تحميل مي شود اما اين کشور همچنان در دنيا يک طرف ميز مذاکره است و کل دنيا يک طرف ديگر نا امني و اغتشاش براي متلاشي کردن نظم و امنيت از درون تنها گزينه مي شود.

روزگاري ناو آمريکاي جنايتکار هواپيماي مسافربري ايران را بر فراز خليج هميشه فارس سرنگون مي کند و در آن روز اين ملت داغدار سکوت کردند چون چيزي براي مقابله نداشتند اما امروز جهان در برابر قدرت نظامي و به خصوص توان موشکي ايران تسليم شده و پذيرفته با يک نظام مقتدر رو به رو مي باشد که مهمترين ويژگي آن وحدت مردم است.

نکته دقيقي که دشمنان نظام دست روي آن گذاشته و در صددند از همين طريق نيز آن را هدف قرار دهند، به عبارتي فرمول " به جاي جنگ نظامي مستقيم که هزينه ساز مي باشد، مردم را مقابل نظام قرار دهيد" يک ترفند قديمي است که البته به دلايلي در برخي کشور ها به دليل وجود ضعف هايي در جامعه همانند سطح سواد، نارضايتي از وضعيت اقتصادي، جمعيت جوان و جمعيت بيکار و... همچنان توسط اتاق فکر غربي با هدف ناامني داخلي و از بين بردن اعتبار بين المللي کشورها مورد استفاده قرار مي گيرد.

اتفاقات اخير در کشور يک سناريوي بزرگ و يک سوء استفاده وحشتناک تاريخي براي از بين بردن وحدت جامعه با قرار دادن مردم در برابر نظام است، در حالي که مردم اثبات کردن مسير را مي شناسند و هرگز اسير فتنه ها نخواهند شد اگر چه برخي که تاريخ نخواندند و نمي دانند غرب چه خوابي براي اين کشور ديده به راحتي در زمين دشمن بازي مي کنند. 

زن، پوشش، جنبش فمنيستي و... همه بازي با کلمات براي يک هدف است و آن شکستن وحدت مردم ايران، ضعيف کردن نظام براي تن دادن به خواسته هاي محور شيطان، اين واقعيت بزرگي است که فقط با عبرت گرفتن از تاريخ مي توان آن را درک کرد.

مطالبه حق مردم است و در جمهوري اسلامي ايران اين حق به رسميت شناخته شده و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، نيز بارها از مردم خواسته مطالبه گر حق خود باشند اما از راه درست نه جنايت و ناامني که يک جامعه را آماده توطئه هاي کثيف دشمن مي کند، همانطور  که سوريه را ويران کردند اما به چه قيمتي! شايد نظام سوريه سقوط نکرد اما فاجعه اي که در اين کشور رخ داد تا يک قرن بعد هم به حالت عادي بر نمي گردد در واقع اين سياست غرب است که نظام هايي که مقابله آن ايستادگي مي کنند را به صورت فرسايشي و با جنگ درون جامعه اي از بين ببرد.

اتحاد دولت _ ملت رمز پيروزي است و ايران قوي تنها با اين مولفه محقق خواهد شد، در جنگ روايت ها و تحريف حقايق فقط بايد کمي باهوش بود تا با شناخت روش هاي جنگي دشمن برنامه هاي آنان را خنثي کرد، به اميد ايراني قوي و ملتي سرافراز.

#لبيک-يا-خامنه-اي
#ايران_قوي
#اتحاد_مردم

انتهاي خبر / م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس